tisdag 18 oktober 2011

Tävling!

Ja ta chansen att vinna detta lyxiga paket som lyser upp i höstmörkret!

Tävlingsregler:
För att delta i tävlingen behöver du gå in i shoppen och välja ut din favoritvara.
Lämna sedan en kommentar i detta inlägg där du berättar vilken vara du har valt.
Glöm inte att uppge ditt namn! That´s it!

Tävlingen pågår tom torsdagen den 27 okt sedan drar vi en vinnare.
Tävlingen är nu avslutad! Vinnaren presenteras senare under fredagen!
P.S. Gilla LunDesign.se på Facebook så missar du inga nyheter!

21 kommentarer:

Emmy sa...

Vilken trevlig chans att få vinna så fina saker! De skulle passa perfekt i mitt snart nyrenoverade badrum, så jag håller tummarna!

Min favoritvara är nog den otroligt söta svarta spargrisen! Både fin att titta på och med lite humor!


/emmy

Sara - En talanglös dressyryttares betraktelser sa...

Åh, klart jag måste tävla!

Min favoritvara (just nu, ni har ju så mycket fint att jag ändrar mig hela tiden :-D ) är the-burken (den vita med glaslock). Supersöt och framför allt perfekt nu när thekonsumtionen tiodubblas under höstruskets uppsatsskrivande.

/Sara Karlsson

Anonym sa...

Vilken underbar vinst! Hoppas på tur!
Jag har valt denna i shoppen
http://shop.lundesign.se/se/articleimage.php?id=23123&image=6799530&fullwidth=0&fullheight=1

Anette Eriksson
manettan@gmail.com

Anna sa...

Wow, vilket vinstpaket! :D

Jag behövde inte ens leta runt i butiken, jag hade redan en favorit sen tidigare: den fina rosa necessären med volanger (art.nr 14015). Helt galet söt, jag är en sucker för volanger. <3

kram
Anna (Callermo Södergran)

Erika Eklund sa...

Superkul med en tävling!

Behöver inte fundera vilken min favorit är! Det är: Burk hamrad silver från Lisbeth Dahl. Snygg att ha smycken i badrummet eller varför inte ha på en hylla i hallen och lägga alla småmynt man har. Burken är söt som socker!

Anna-Karin sa...

Jag behövde inte leta länge i shoppen jag heller, jag föll för den beiga sjalen med rosor på. Jag hade kunnat passa i en Austenbok om jag hade den runt min väna hals. (nåja...)

Anonym sa...

Vad roligt med en tävling och vilka fina priser!
I nätbutiken blev jag förälskad i den silvriga stora necessären "Toiletbag Silvrig stor", fantastiskt fin!

Therese
Therese.sandas@hotmail.com

Marita Näsström sa...

"Ljuslyktorna antik lila stor och liten" är mina absoluta favoriter. De ger ett underbart ljussken. Att tända dessa lyktor nu i höstmörkret, lyssna på någon bra musik och dricka en kopp te ... det är en njutningsfull kväll för mig.
Marita

Anneli sa...

Vilket mysigt paket :)

Lite svårt att säga 1 favorit, finns massor med fint, som dom ljusblå baby sockorna är ju SUPER fina, men om jag ska säga en favorit till mig själv så är det nog:
Ljusstake vit gjutjärn
Artikelnummer: 64008
Stilren och klassisk!

anneliholst@hotmail.com

Ulrica A sa...

Fåret, det underbara fåret som jag var snabb med att inhandla. Jag satte det på min favoplats, nämligen på min vita lilla stege. där får bara mina speciella ting finnas och sakerna är bara mina. Min stege som förhöjer och glädjer min vardag. Lite kan ge mycket, eller hur?

Anonym sa...

Hejsan.

Det finns så mycket fint. Men den silvriga stora necessären "Toiletbag Silvrig stor" gillar jag grymt mycket. Den ska inhandlas inom kort ;)

Kram kram
Camilla Hedvall

Anonym sa...

Skriver som de övriga talarna: ALLT är i min stil så svårt välja en favorit men måste jag välja så väljer jag: Sjal spets naturvit blommig, den tycker jag är jätte fin! Ska ta mig tid att lägga in en beställning snart!
Kram Annika.S

Anonym sa...

Det finns väldigt mycket fint att förälska sig i...

Min favorit är den snirkliga dörrmattan.
Både fin och praktisk, perfekt att ha utanför ytterdörren!

/Ann Holmertz

ann.holmertz@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh, vad skoj med en tävling :o)

Av allt det fina ni har är min favorit någon av de vita lanternorna :o)

Maria Carlman

Sara sa...

Ljuvligt pris!!! Nu är jag med! Jag väljer absolut tårtfatet från Lisbet Dahl. Jag har det själv. Jag gillar smarta saker som går att använda till mycket. Dessutom är det så snyggt!!!
h.
Sara Wallin-Nilsson

Anonym sa...

Oj vad svårt att välja EN favorit, till slut blev det den underbara silverramen från Lisbeth Dahl. Hoppas, hoppas på den fina vinsten :)
Lisa Sundberg
sundberg02@gmail.com

Eva H sa...

De fina vita gjutjärns-ljusstakarna är mina favoriter. Vill ha dem allihop så jag kan ha dem så som på bilden här i bloggen :-)

Cajsa Linderos Bergsten sa...

Omöjligt att välja bland allt fint men en given favorit är ju tårtfatet på fot som skulle vara perfekt till alla julens tårtor och innan dess lite mysiga ljus i mörkret :)

Ritva Linde sa...

Det fina tårtfatet är ju ett måste hos en bagardotter som jag som bakar tårtor till alla kalas.Ljusstakarna är helt underbara, men man fick ju bara välja en vara.....

Fru P sa...

Vilka underbara vinster, det är klart jag måste vara med och tävla!

En av mina favoriter i Webshopen är de snygga zinkbaljorna som jag hoppas på att ha i trädgården till sommaren

Tack för en jättefin tävling och blogg

Mvh


Fru P

Anonym sa...

Absoluta favoriten är den vita stickade sjalen, perfekt i höstrusket.

karin.linderos@telia.com