söndag 9 oktober 2011

Ljusstakar i mörkret och tårtor med ljus

Ljusstakar i massor har nu kommit in i shoppen. Jättefina vita med olika mönster och höjder. De är gjutna i järn och är därför lite tyngre och står stadigt. Vi har ställt ett gäng tillsammans och de lyser upp hela rummet så mysigt och vackert!



Och ytterligare lite nytt från Lisbeth Dahl; ett underbart vackert tårtfat.
Tänk att bli firad med tårta på detta fat. Vilket kalas!



Kan även användas upp och ner som tex förvaring till bullarna.

Och så ett nytt uppläggningsfat, även det från Lisbeth Dahl. Använd till dekoration eller till servering.


P.S. Glöm inte öppningserbjudandet! Det är några få timmar till det avslutas, 50% rabatt på en valfri vara samt fri frakt.


 

2 kommentarer:

sandra lahti sa...

Hej!! Gud vilka härliga ljusstakar!!! Har letat och letat och älskar verkligen dessa! Dom kan förvandla världens tråkigaste rum till världens mest härligaste!! Jag är med i tävlingen för att jag älskar dessa underbara ljusstakar! Jag hoppas verkligen att jag får äran att förgylla mitt vardagsrum med dessa fina konstverk! Skulle vara en jätterolig höstpresent i mörkret! Mvh Sandra Lahti.. Tack på förhand..

Eva sa...

Hej!
Fantastiskt fina saker du har, det är som ett besök i en gottigotti butik!
Varje gång jag gör ett besök finns där något nytt och vackert att vila ögonen på. Ett vackert ting att pryda hemmet med eller en vacker accessoar att pryda sig själv med.
Här kommer det bli många många besök!